داخلی

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید قدیمی در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید قدیمی در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق

به گزارش روابط عمومی ارتش آیت‌الله عبادی زاده در مراسم گرامیداشت شهید قدیمی و شهدای حادثه هوایی کشورمان گفت: گرامیداشت شهدا یک چشمه جوشان است و باید همیشه درحال جوشیدن باشد و کام تشنگان را سیراب کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن عرض تسلیت و تبریک بمناسبت شهادت شهدای خدمت و تیز تبریک عید سعید قربان گفت: فیض شهادت و رستگاری برای آن عزیزان بود اما غم و اندوه برای ما ماند که باید فراغ آنان را تحمل کنیم.

 

وی با تاکید بر استمرار مراسمات، کنگره‌ها و گرامیداشت شهدا تصریح کرد: مراسمات، کنگره‌ها و گرامیداشت شهدا یک چشمه جوشان است و باید همیشه درحال جوشیدن باشد و کام تشنگان را سیراب کند چرا که این مراسمات یک مصداق بارز است برای جهاد تبیین.

 

آیت‌الله عبادی زاده افزود: گرامیداشت باید از حالت کلیشه‌ای خارج و متناسب با حال و ذائقه مخاطب خصوصا قشر جوانان باشد تا پیام خود را برساند و این فرهنگ باید نسل به نسل منتقل گردد تا چراغ هدایت همیشه روشن بماند.

 

وی در آخر با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی اذعان داشت: موتور محرک نظام انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری و شهادت است که نقطه مقابل آن رفاه طلبی و دنیا طلبی است.