داخلی

دیدار امیرسرتیپ دوم عظیمی با فرماندار شهرستان اسکو

دیدار امیرسرتیپ دوم عظیمی با فرماندار شهرستان اسکو

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در این دیدار با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: امروز پدافند هوایی در راستای ارتقای توان رزم خود با طراحی و تولید انواع سامانه های پدافندی و تجهیزات نظامی به یکی از قدرت های برتر حوزه علوم دفاعی تبدیل شده است و همه این افتخارات حاصل اعتماد به متخصصان داخلی و همکاری با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان است.

 

وی با بیان اینکه کارکنان پدافندهوایی در همه صحنه ها حضور فعال داشته و ولایتمداری و بصیرت بالای خود را در موقعیت های مختلف به اثبات رسانده اند گفت: ان شاءالله بازهم با حضور و مشارکت گسترده و همگانی در پای صندوق های رای مُهر تاییدی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی خواهیم زد و از خدمات خالصانه و عاشقانه شهدای خدمت قدردانی خواهیم کرد.

 

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: ولایت محوری و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی از رموز و اعتلای نیروهای مسلح در این چند دهه اخیر است.

 

حسین فیروزی فرماندار اسکو هم در این دیدار با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان پدافندهوایی در حراست از حریم هوایی جمهوری اسلامی گفت:کارکنان ارتش جمهوری اسلامی از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون در برهه های مختلف عشق و علاقه خود را به انقلاب و ایران اسلامی نشان داده اند و این امر یکی از عوامل اصلی رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا از ارتش است.