داخلی

برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و اعضای وابسته منطقه پدافند هوایی غرب

برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و اعضای وابسته منطقه پدافند هوایی غرب

به گزارش روابط عمومی نپاجا امیر سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم تجلیل ازپیشکسوتان و اعضای وابسته این منطقه پدافندی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر،گفت: اقتدار، امنیت و عزت امروز کشور مرهون ایثار و کوشش پیشکسوتان و اعضای وابسته است؛ تکریم این قشر تلاشگر امری مهم و قابل توجه است.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت پیشکسوتان و نیز تأکیدات مکرر فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) در راستای تکریم و گرامیداشت بازنشستگان به عنوان قشر خدوم و تأثیرگذار در جامعه، اظهار داشت: پیشکسوتان نیروهای مسلح خاصه نیروی پدافند هوایی ارتش در سخت‌ترین برهه‌های ایران اسلامی با نثار عمر با ارزش خود از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

 

وی افزود: از ابتدای سال و همزمان با عملیات وعده صادق شاهد ایثار و دلاورمردی های نیروی مسلح بویژه کارکنان خدوم منطقه پدافند هوایی غرب بوده ایم.

 

امیر سرتیپ دوم اسدی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو و نیز مشارکت بالای هموطنانمان در عرصه مشارکت اجتماعی و انتخاب فرد اصلح، گفت: اقتدار و سرفرازی ایران اسلامی در عرصه جهانی با مشارکت بالای ملت همیشه در صحنه صد چندان میشود که یقینا این موضوع موجب ارتقا بازدارندگی و افزایش عزت کشور می‌شود.