داخلی

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید قدیمی در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید قدیمی در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش
با حضور آیت الله عبادی زاده، مراسم گرامیداشت شهید قدیمی و شهدای خدمت با حضور خانواده این شهید بزرگوار در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت‌الله عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مراسم گرامیداشت شهید قدیمی و شهدای خدمت، گفت: گرامیداشت شهدا یک چشمه جوشان است و باید همیشه درحال جوشیدن باشد و کام تشنگان را سیراب کند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن عرض تسلیت و تبریک بمناسبت شهادت شهدای خدمت و نیز تبریک عید سعید قربان گفت: فیض شهادت و رستگاری برای آن عزیزان بود اما غم و اندوه برای ما ماند که باید فراغ آنان را تحمل کنیم.
وی با تاکید بر استمرار مراسم، کنگره‌ها و گرامیداشت شهدا تصریح کرد: مراسم، کنگره‌ها و گرامیداشت شهدا یک چشمه جوشان است و باید همیشه درحال جوشیدن باشد و کام تشنگان را سیراب کند چرا که این گونه مراسم یک مصداق بارز برای جهاد تبیین است.
آیت‌الله عبادی زاده افزود: گرامیداشت باید از حالت کلیشه‌ای خارج و متناسب با حال و ذائقه مخاطب خصوصا قشر جوانان باشد تا پیام خود را برساند و این فرهنگ باید نسل به نسل منتقل شود تا چراغ هدایت همیشه روشن بماند.
وی در پایان با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی اذعان داشت: موتور محرک نظام انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری و شهادت است که نقطه مقابل آن رفاه طلبی و دنیا طلبی است.