داخلی

 جهاد تبیین از مهمترین راه‌های حراست از دستاوردهای انقلاب است

 جهاد تبیین از مهمترین راه‌های حراست از دستاوردهای انقلاب است
معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جهاد تبیین را از مهم‌ترین راه‌های حراست از دستاوردهای انقلاب و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی سیاسی ارتش در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی آبدانان گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین جهاد فرهنگی است و در این راه باید ابتدا با نفس خود و سپس با دشمن خارجی مبارزه کرد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال کم رنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است، اظهار داشت: باید به درستی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تبیین شود تا علاوه بر ایجاد امید در بین ملت شریف ایران اسلامی، دشمن را در رسیدن به هدف خود مأیوس کنیم.
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی هدف از هجمه‌های دشمنان را القای ناکارآمدی نظام میان مردم خواند و اظهار کرد: برخلاف تبلیغات دشمنان ، انقلاب اسلامی ایران با وجود موانع، دستاوردهای چشمگیر و شگرفی در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی و امنیتی، بهداشت و درمان به دست آورده و در بسیاری از این حوزه‌ها جایگاه رفیعی را در منطقه و جهان کسب کرده است.
معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین از مهم‌ترین راه‌های حراست از دستاوردهای انقلاب و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات و تاکید بر حضور گسترده آحاد مردم و بویژه نیروهای مسلح در انتخابات پیش رو افزود: استکبار جهانی با هدف تضعیف وحدت، انسجام و اقتدار ملی بر طبل عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌کوبد، اما ملت ایران به خوبی می‌داند که برای استمرار پیشرفت، آبادانی، عزت، وحدت و قدرت ملّی،  باید با حضور معنا دار و پرشور خود موجبات عزت و قدرت ملی را فراهم آورند.