داخلی

دیدار امیر سرتیپ دوم اسدی با استاندار همدان

دیدار امیر سرتیپ دوم اسدی با استاندار همدان

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی امیر سرتیپ دوم اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در دیدار با دکتر قاسمی استاندار همدان اظهار کرد: شهید رئیسی انسانی بزرگ با فکر بزرگ و تجربه بزرگ بود؛ ایشان تجربه ریاست دو قوه را در کارنامه خود داشت و در سایه همین تجربه ارزشمند توانست در مدت سه سال نام خود را در تاریخ این کشور ماندگار کند.

 

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فقید و شهید کشورمان یک اعتقاد بسیار مبارکی داشت و آن لزوم رسیدگی مستمر به مشکلات کشور بود و آن را بزرگترین عبادت می‌دانست و هنر ایشان این بود که این مسئله را در سطح کلان انجام می‌داد.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب با تاکید بر آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح در برابر تهدیدات احتمالی، گفت: ارتش کشورمان بویژه نیروی پدافند هوایی همچون گذشته پشتیبان خدمتگذاران صدیق نظام اسلامی است.

 

استاندار همدان نیز در ادامه با برشمردن خدمات ارزنده و شایستگی‌های رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان، گفت: شهید رئیسی فوق العاده پرکاربر بود، خستگی نمی‌شناخت وکار جهادی یکی از ویژگی های بارز او بود.

 

دکتر قاسمی‌ تصریح کرد: ایشان تمامی جناح ها را به همدلی، انسجام و وحدت تشویق می کرد؛ قصد تعریض و تعرض به آن‌ها را نداشت، اگر سیاسیون به او اهانت می‌کردند جواب نمی‌داد و معتقد بود که کار آن قدر زیاد است که فرصت دعوا نیست و معتقد بود هر حرف و هر اقدام که سبب اختلاف شود در این دولت جایی ندارد.