داخلی

رد پای دولت‌های استکباری و صهیونیسم در دامن زدن به تنش‌های منطقه‌ای کاملاً عیان است

رد پای دولت‌های استکباری و صهیونیسم در دامن زدن به تنش‌های منطقه‌ای کاملاً عیان است
جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید مرزبان شیراز گفت: رد پای دولت‌های استکباری و صهیونیسم در دامن زدن به تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای کاملاً عیان است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محسن بیوک جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید مرزبان شیراز بازدید کرد.
جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این گروه پدافندی ضمن بررسی وقایع و تحولات منطقه و تنش‌های به وجود آمده میان برخی کشورها گفت: موضع ایران و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص مرزهای ژئوپولیتکی روشن و واضح است.
امیر سرتیپ دوم بیوک در ادامه با تبیین موقعیت و تعامل کشورهای همسایه با ایران افزود: اخیراً کشورهای منطقه گام‌های مثبتی در تعامل و ارتباط حسنه بین همدیگر برداشته‌اند؛ اما خباثت دولت‌های استکباری و صهیونیسم در دامن زدن به تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای ادامه دارد و کاملاً عیان است. کشور ما همواره سیاست تنش زدایی با همسایگان را در منطقه دنبال می‌کند، در مقابل صهیونیست‌ها نقشه‌های شومی برای برهم زدن صلح و ثبات در منطقه دارند، لذا کشورهای مسلمان همسایه می‌بایست مراقب باشند در این دام نیفتند.
معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی تصریح‌کرد: صبر جمهوری اسلامی ایران صبر استراتژیکی است چرا که می خواهد روابط خوب و صلح وثبات را در منطقه حفظ کند.
وی افزود: موضع ایران تاکنون حل مسائل از طریق گفتگوهای دیپلماتیک بین کشورها و تقویت روابط بین الملل بوده است، هر چند نیروهای مسلح ایران در مسائلی که منافع ملی و تمامیت ارضی ایران را تحت تاثیر قرار دهد با قدرت و صلابت وارد خواهند شد.