داخلی

شاهد هم‌افزایی نیروهای مسلح برای انتقال دانش هستیم

شاهد هم‌افزایی نیروهای مسلح برای انتقال دانش هستیم
جانشین منطقه پدافندهوایی شرق ارتش، گفت: آمادگی نیروهای مسلح در سطح بسیار بالایی قرار دارد و امروز شاهد هم افزایی و همدلی بین نیروهای مسلح در راستای تبادل دانش و همکاری در عرصه‌های مختلف هستیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی، جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش از نوار مرزی شرق کشور بازدید و همچنین با کارکنان مرزی فراجا دیدار و گفتوگو کرد.
جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع کارکنان مرزبانی فراجا و پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت کشور مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی بوده و امنیت، خط قرمز نیروهای مسلح است.
 امیر سرتیپ دوم عباسی با اشاره به اینکه امنیت مرزهای هوایی کشورمان زیر چشم مدافعان آسمان قرار دارد، اظهار داشت: امنیت پایداری که امروز در مرزهای هوایی کشور داریم بی‌نظیر است و  یکی از عوامل پایداری این امنیت هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، به‌ویژه همکاران تلاشگر فراجا در پست‌های دیده‌بانی است.
وی با اشاره به اینکه امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه‌های متعدد و به‌روز راداری، موشکی و پهپادی آماده مقابله با هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان است، افزود: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در پست‌های دیده‌بانی در کنار سایر همرزمان مرزبانی فراجا با همه توان از امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان و بیگانگان دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای بر این اقتدار و امنیت وارد شود.
امیر سرتیپ دوم عباسی، تاکید کرد: آمادگی نیروهای مسلح در سطح بسیار بالایی قرار دارد و امروز شاهد هم‌افزایی و همدلی بین نیروهای مسلح در راستای تبادل دانش و همکاری در عرصه‌های مختلف هستیم.