داخلی

عرصه  امنیت زیرساخت رشد و شکوفایی کشور است/  نقش خطیر پدافند هوایی ارتش در صیانت از اماکن حساس و حیاتی

عرصه  امنیت زیرساخت رشد و شکوفایی کشور است/  نقش خطیر پدافند هوایی ارتش در صیانت از اماکن حساس و حیاتی
امیرسرتیپ دوم علی اسدی، گفت: عرصه  امنیت زیرساخت رشد و شکوفایی کشور در تمامی زمینه ها است که نیروهای مسلح با تلاش و کوشش شبانه روزی این نعمت را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آوردهاند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافندهوایی غرب ارتش در دیدار با برخی فرماندهان و مسئولان لشگری و کشوری استان همدان، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش نقش خطیر و ارزشمندی در حراست و حفاظت از مرزهای هوایی کشورمان و نیز اماکن حساس و حیاتی ایفا میکند.
سرتیپ دوم اسدی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش با پشتوانه جوانان این مرز و بوم به توانمندی و پیشرفت تحسین برانگیزی در زمینه تولید تجهیزات و سامانه های راداری و موشکی دست پیدا کرده است، اظهار داشت: امروز تولید امنیت دغدغه نیست.
فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور، افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش همواره در تولید امنیت، آرامش پایدار و نیز دفاع از ارزش های نظام اسلامی پیشگام است.
وی با اشاره به خودکفایی پدافند هوایی در طراحی و تولید تسلیحات نظامی به روز، خاطرنشان کرد: تامین منافع ملی و امنیت همه جانبه، خط قرمز نیروی پدافند هوایی ارتش است.
امیرسرتیپ دوم علی اسدی با اشاره به هم افزایی، همکاری و همدلی نیروهای مسلح در تبادل دانش و علوم نظامی در راستای حفظ امنیت، تصریح کرد: انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح به پشتوانه  حمایت همه جانبه مردم عزیز کشورمان روز به روز پر رونقتر و کارآمدتر میشود.