داخلی

 فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش روز معلم را تبریک گفت

 فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش روز معلم را تبریک گفت

 امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد با صدور پیامی 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به استادان، معلمان و جامعه علمی کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن  پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لا يَعْلَمُونَ  (زمر آیه9)
جایگاه و منزلت تعلیم و تربیت توفیقی ارزنده از جانب پروردگار سبحان و معصومین الهی بوده و از این روست که معلمان پایه و اساس تحول و پیشرفت هر جامعه‌ای هستند.
 جامعه علمی کشور بویژه استادان و معلمان، بامطالعه و تلاش بی‌وقفه، توانسته‌اند شاگردان و دانش آموزان خود را به سمت دانشمندان، پژوهشگران و انسان‌هایی بااخلاق و ارزش‌های اجتماعی قوی هدایت کنند.
 معلمان برای رشد و تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان، دغدغه‌های خود را به‌طور کامل کنار گذاشته و تلاش می‌کنند تا با تدریس مفاهیم علمی و ارزش‌های اجتماعی، آینده بهتری را برای دانش‌آموزان رقم بزنند.
معلمی درواقع شغل نیست،عشق و هنر است، هنر آموختن هر آنچه سال‌ها با سعی و تلاش اندوخته است.
نقش معلمی به‌اندازه‌ای از جایگاه والایی برخوردار است که حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) معلمی را برتر از شهادت می‌دانند و می‌فرمایند: هنگامی‌که روز قیامت شود، خداوند تمام انسان‌ها را جمع می‌کند و چون ترازوی اعمال نهاده شد و خون شهیدان را با مرکب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مرکب آنان بر خون شهیدان فزونی خواهد داشت.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد علم و ادب استاد مرتضی مطهری، این روز خجسته را که به نام معلم مزین گشته بر تمامی استادان و معلمان سرزمینم تبریک عرض نموده و از پروردگار سبحان توفیق روز افزون شما عزیزان را که مایه امید ملت و کارآمدی نسل‌های آینده در تمامی امور هستید مسئلت دارم.