داخلی

هشتمین جشنواره گوهر فاطمی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد

هشتمین جشنواره گوهر فاطمی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد



هشتمین جشنواره گوهر فاطمی  منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با موضوع "حجاب و عفاف " و در رشته های شعر، دلنوشته، نقاشی، فیلم کوتاه و عکس با رقابت بیش از 300 اثر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی در آیین اختتامیه جشنواره جشنواره گوهر فاطمی گفت: حجاب دارای ریشه قرآنی، روایی، عقلانی، منطقی و فلسفی است.
وی با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ پوشش و حجاب به نسل جدید، زنان دارای حجاب را در جامعه امروز به منزله جهادگر فی سبیل الله قلمداد کرد و گفت: بهترین سفیران فرهنگی، بانوان ورزشکار کشورمان هستند که در رقابت‌های جهانی با پوشش اسلامی روی سکوهای افتخار قرار می‌گیرند .
حجت الاسلام موسوی حجاب را سد مستحکمی در مقابل چشم‌های آلوده خواند و گفت: همانطور که گل تا زمانی که در غنچه نهفته است مصونیت دارد و دستی به سمت او دراز نمی شود زن نیز در پرده حجاب از دست و چشم آلوده مصون است.
وی افزود: دشمن قصد دارد با دوقطبی سازی حجاب و بی حجابی، باور‌های ارزشی و اعتقادی را تخریب و تضعیف نماید و از این طریق ضربه مهلکی به پیکره جامعه اسلامی وارد آورد.
معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند اجرای جشنواره گوهر فاطمی را در راستای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و در تقابل با سیاست های خبیثانه دشمن عنوان کرد و گفت: همکاری صمیمانه  فرماندهان در اجرای هرچه بهتر این جشنواره تاثیر بسزایی داشت و قابل تحسین است.
در پایان از آثار برتر و برگزیدگان جشنواره گوهر فاطمی نیروی پدافند هوایی تجلیل شد.