داخلی

تبریک فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش به‌مناسبت روز پرستار

تبریک فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش به‌مناسبت روز پرستار
فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پیام‌های جداگانه‌ای روز پرستار را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام‌ها به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هركس براى بر آوردن نياز بيمارى بكوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد، مانند روزى كه از مادرش زاده شد، از گناهانش پاك مى‌شود. پيامبر اکرم (ص) روز پنجم جمادی‌الاول، سالروز خجسته میلاد بانوی قهرمان کربلا، پرچم‌دار نهضت پس از شهادت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) است که با عشق و علاقه، گذشت و ایثار و صبری استوار مرهمی بر دل‌های زخم‌دیده کربلا بود.
هنر پرستاری بی‌شک نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح انسان‌های شایسته به ودیعه گذاشته شده است.
بدون تردید در دوران شیوع اپیدمی کرونا اگر رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌های و ایثار پرستاران و کادر درمانی نبود، داغ‌ها و مصیبت‌های بیشتری را شاهد بودیم. آنانی که از جان خود گذشتند تا جانی از بدن نگذرد، دلی نشکند، خانواده‌ای داغدار نگردد تا آسمان پر ستاره عاشقان این سرزمین پرنورتر و پرشورتر از قبل بدرخشد.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ تمام شهدای والامقام و گران‌قدر مدافع سلامت، میلاد با سعادت عقیله بنی‌هاشم، پیامبر قیام عاشورا و اسوه کامل صبر و فداکاری حضرت زینب (س) را به همه پرستاران و کادر درمان کشور به‌ویژه در مراکز درمانی نیروی زمینی ارتش که پیروان راستین بزرگ ‌بانوی نهضت کربلا هستند، تبریک و تهنیّت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون این قشر خدوم را در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.