داخلی

پدافند هوایی ارتش درمحافظت از آسمان کشور خوش درخشیده است / اخلاص و تقویت باورهای ایمانی رمز موفقیت در تمام عرصه هاست

پدافند هوایی ارتش درمحافظت از آسمان کشور خوش درخشیده است / اخلاص و تقویت باورهای ایمانی رمز موفقیت در تمام عرصه هاست
  حجت‌الاسلام والمسلمین جاودان گفت: پدافند هوایی ارتش در محافظت از آسمان کشور عزیزمان تمام وکمال ایستادگی کرده و خوش درخشیده و این روحیه بالا برگرفته از غیرت دینی و نظامی این دلاوران خستگی ناپذیر است.
به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین جاودان امام جمعه موقت شهرستان بوموسی و سردار دریادار دوم محمد جواد مرادی فرمانده قرارگاه راهکنشی امام سجاد علیه السلام ندسا با فرماندهان و مسئولان گروه پدافندهوایی شهید اسماعیلیان بندرلنگه دیدار و گفت گو کردند.
حجت الاسلام جاودان گفت: با توجه به تنوع دسیسه‌های دشمن درجنگ فکری، جبهه انقلاب اسلامی هم باید با تمام قوا با جهاد تبیین در مقابل آنان و فریب‌های شبانه روزی شان استقامت و مبارزه کند.
 وی افزود: اثرات انکار ناپذیر فعالیت های فرهنگی - مذهبی که توسط عقیدتی سیاسی ها انجام می‌شود در تقویت روحیه و انگیزه نیروهای مسلح بر کسی پوشیده نیست و باعث تفاوت نیروی مسلح در پرتو انقلاب اسلامی با نیروهای مسلح دنیا شده است.
امام جمعه جزیره بوموسی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خاطر  اقتدار و توانمندی بالای دفاعی ما از جنگ نظامی با ایران منصرف شده چون پاسخ کوبنده و غیر قابل جبران دریافت می کند ولی تمام ثروت و مکنت خود را در جنگ تمام عیار فکری و اعتقادی به کار گرفته تا بذر نا امیدی و دلسرد شدن نسبت به مبانی دین و انقلاب شکوهمند اسلامی در قلوب آحاد مردم کاشته شود .
در ادامه سردار دریادار دوم محمد جواد مرادی فرمانده قرارگاه راهکنشی امام سجاد علیه السلام ندسا ضمن تشکر از تعاملات همیشگی ارتش و سپاه پاسداران با یکدیگر اظهار داشت: برادران ارتشی وسپاهی با تمام قدرت ایستاده و نخواهند گذاشت چشم آلوده ای به این خاک پاک طمع کند.
وی افزود: رمز موفقيت فرماندهان نظامی اخلاص و تقویت باورهای ایمانی در تمام عرصه هاست
 دریادار دوم مرادی خاطرنشان کرد: نقش عقیدتی سیاسی ها در نیروهای مسلح نقش حیاتی و حلقه وصل نیروهای مسلح است و تقویت روحیه و انگیزه و باورمندی الهی را در نیروهای مسلح به خوبی انجام داده است.