داخلی

همایش فصلی روحانیون منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش برگزار شد

همایش فصلی روحانیون منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع روحانیون این منطقه، به خلقت هدفمند خداوند اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم آمده است که انسان در جهانی هدفمند دارای خالقی مدبر، حکیم آگاه و خلق شده شده است.

 

وی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و افزود: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند، عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهمن بیان کرد: باید زندگی قرآنی را در جامعه رقم زد و بی شک مقدمه دستیابی به چنین هدف بزرگی، انس گرفتن با قرآن کریم است

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: مسلماً قرآن کتاب زندگی همه ماست و نباید بدون استفاده در کنج خانه‌ ها بماند، بلکه آیات قرآن به ما قائده زندگی کردن را می‌آموزد و باید از آن بهره برد.

 

وی با اشاره به حفظ قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه اظهار کرد: امروزه تلاوت‌ها و قرآئت‌ های قرآن کریم و فعالیت‌ های قرآنی نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته است، اما تا قرآنی شدن جامعه و رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.