داخلی

وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است

وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است و تبادل دانش نظامی و دفاعی در نیروهای مسلح با سرعت و دقت در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عليرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی غرب ارتش بازدید و آمادگی رزمی و توان دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر سرتیپ صباحی فرد  با بیان اینکه منطقه پدافند هوایی غرب ارتش یکی از حساس ترین مناطق پدافندی کشور است، گفت: چشم امید مردم ایران اسلامی در تامین امنیت پایدار به تلاش و مجاهدت کارکنان متخصص، فنی و با ذکاوت نیروی پدافند هوایی است که برای امنیت آسمان این مرز و بوم تمامی ظرفیت ها را بکار گرفته اند.
وی افزود: وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است و تبادل دانش نظامی و دفاعی در  نیروهای مسلح با سرعت و دقت در حال انجام است.
 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر تداوم آموزش اثر بخش و نیز حفظ آمادگی مطلوب، گفت: امنیت پایدار و داشتن آسمانی امن مستلزم پیشرفت علمی در تمامی سطوح است.
امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: عملیات وعده صادق علاوه بر حفظ بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بهترین تنبیه برای رژیمی بود که از هیچ جنایتی واهمه‌ای ندارد.