داخلی

پدافند هوایی حرکت تحولی در بحث دفاع هوایی کشور ایجاد کرده است

پدافند هوایی حرکت تحولی در بحث دفاع هوایی کشور ایجاد کرده است
امیر سرتیپ دوم عظیمی گفت: پدافند هوایی با بهره گیری از امکانات داخلی و نیروی جوانِ متخصص و مستعد توانسته است حرکت تحولی در بحث دفاع هوایی کشور ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در جمع کارکنان این یگان پدافندی اظهار کرد: ملت نجیب و هوشیار ایران اسلامی باز هم با حضور در صحنه مهم انتخابات نشان دادند با وجود همه توطئه افکنی های دشمنان بازهم پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه غفلت و عدم حضور مردم در صحنه های مهم جمهوری اسلامی، بخصوص انتخابات می تواند کشور را با آسیب ها و مشکلات عدیده ای مواجه کند افزود: مشارکت بالا و انتخاب اصلح در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری می تواند نتایج مثبت و درخشانی برای کشور داشته باشد.
سرتیپ دوم عظیمی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی بارها در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که نسبت به سرنوشت مملکت و آینده خود بسیار حساس هستند.
امیر سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به سرمایه گذاری بلند مدت‌ پدافند در دو حوزه تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد گفت: پدافند هوایی در سطح مطلوب و آمادگی مطلوبی قرار دارد.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: امروز پدافند هوایی در مسیر تحول و پیشرفت قرار دارد و با بهره گیری از امکانات داخلی و نیروی جوانِ متخصص و مستعد توانسته است حرکت تحولی در بحث دفاع هوایی کشور ایجاد کند.