داخلی

پیشرفت ارتش در گرو استفاده از نیروی انسانی خلاق، متخصص و توانمند است

پیشرفت ارتش در گرو استفاده از نیروی انسانی خلاق، متخصص و توانمند است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در نشست هم اندیشی معاونان نظامی این نیرو اذعان داشت: مدیران برای مقابله با بی‌انگیزگی کارکنان باید عواملی که موجب بی‌انگیزگی آن‌ها می‌شود را شناسایی کنند؛ کارکنان فعال، متخصص و با انگیزه نقش زیادی در موفقیت و رشد یک شرکت دارند، اما گاهی‌اوقات ممکن است بهترین کارمندان نیز انگیزه خود را برای انجام کار از دست بدهند، در این زمان مدیران به جای اینکه برای برگشت انگیزه کارمندان امیدوار باشند، بهتر است با انجام برخی کارهای خلاقانه انگیزه را در آن‌ها ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهمن با بیان اينکه پیشرفت ارتش در گرو استفاده از نیروی انسانی خلاق، متخصص و توانمند است گفت: کارکنان فعال و با انگیزه نقش قابل توجهی در رشد یک مجموعه دارند.

 

وی افزود: رعایت فضائل اخلاقی یعنی ساختن و تزکیه کردن که کار سختی است. اما کسی بتواند خودش را تزکیه کند او پیروز شده است. پیروزی معمولا در نبردها است و این نشان می دهد رعایت اخلاق همانند پیروزی است. انسانی که بتواند در تمام امور رضایت خدا را کسب کند خوش بخت است و رضایت خدا و رضایت مردم را هم خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن، خاطر نشان کرد: معمولا می گویند نماز باید با اخلاص باشد اما حضرت علی (ع) می فرمایند خوش به حال انسانی که بتواند در همه امور اخلاص داشته باشد و رضای خدا را مد نظر قرار دهد.

 

رئيس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب درباره شهدا فرموده اند ای مردم برای شهدا ارزش هایی قائل شوید که خدا برای شما قائل است و هیچ مقامی بالاتر از شهدا نداریم؛ شهدای خدمت کشورمان الگوهایی شاخص در تخصص خود بودند که میبایست نسل جوان در افکار و اعمال خود تابع این عزیزان باشند.

 

در خاتمه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن از کارکنان برتر و اعضای وابسته این نیرو تجلیل شد.