داخلی

افزایش استقامت و تمرین زندگی اجتماعی از برکات دوران خدمت مقدس سربازی است

افزایش استقامت و تمرین زندگی اجتماعی از برکات دوران خدمت مقدس سربازی است

سرهنگ رستمی در جمع کارکنان وظیفه سایت ۳، گروه پدافند هوایی دزفول گفت: افزایش صبر و استقامت و به نوعی تمرین زندگی اجتماعی از برکات دوران خدمت مقدس سربازی است که جوانان با حضور در این دوران آنها را کسب می‌کنند و در زندگی به کار می‌بندند.
به گزارش روابط عمومی نپاجا، سرهنگ کیومرث رستمی فرمانده گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید دزفول در جمع کارکنان وظیفه سایت ۳ این گروه پدافندی با بیان اینکه سربازی جایگاه و اهمیت بالایی در جامعه اسلامی دارد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی جوانانی همچون شما عزیزان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خاک کشور عزیزمان را دست دشمن ندادند.
وی دوران سربازی را بهترین فرصت برای کسب مهارت‌ها و تجربه‌های ارزشمند و گرانبهای زندگی فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: افزایش صبر و استقامت و به نوعی تمرین زندگی اجتماعی از برکات دوران خدمت مقدس سربازی است که جوانان با حضور در این دوران آنها را کسب می‌کنند و در زندگی به کار می‌بندند.
سرهنگ رستمی با بیان اینکه عمده‌‌ترین تلاش دشمن ایجاد حس ناامیدی در جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در کارکنان وظیفه به عنوان نسل جوان و آینده‌ساز کشور سرلوحه کار نیروی پدافند هوایی ارتش است.
فرمانده گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید دزفول افزود: بخش مهمی از امنیت کشور عزیزمان در همه زمان ها، مرهون هوشیاری، آگاهی و جانفشانی سربازان عزیز است.