داخلی

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی با امام جمعه قم دیدار کرد

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی با امام جمعه قم دیدار کرد
به مناسبت سالروز پدافند هوایی امیر سرتیپ دوم خوش قلب با با آیت الله حسینی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مقدس قم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان گروه پدافند هوایی قم به مناسبت سالروز پدافند هوایی با آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه شهرمقدس قم دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه شهر مقدس قم ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان نیروهای مسلح گفت: پدافندهوایی ارتش نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت در این شرایط حساس کشور دارد.
آیت الله حسینی بوشهری افزود: مردم آرامش و زندگی‌شان را بعد از امداد الهی مدیون شما فرزندان ملت در نیروهای مسلح هستند و این را بدانید دعای مردم کشور عزیزمان بدرقه راه شما پدافندیان عزیز است.
امیر سرتیپ دوم خوش قلب در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات نیروی پدافندهوایی پرداخت و افزود: با 3 هزار و 800 نقطه پدافندی در سطح کشور امنیت آسمان کشور عزیزمان را تأمین کرده‌ایم و علاوه بر ایجاد امنیت عمومی برای کشور، نقاط حساس و حیاتی کشور از جمله مراکز هسته‌ای، صنعتی و شهرهای مذهبی رصد می‌شوند.
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی افزود: تمامی تجهیزات  توسط دانشمندان و متخصصان داخلی ساخته و تولید شده و با توانمندی نخبگان کشوری به یک جهش دو برابری در تولید علم در دفاع از آسمان کشور رسیده‌ایم به طوریکه قدرت درگیری بالای ۳۰۰ کیلومتر خارج از مرزها را داریم.
امیر سرتیپ دوم یوسفی خوش قلب افزود: نیروی انسانی ما با عزت و جدیت تلاش می‌کنند و شبانه‌روز پای کار هستند و تا به امروز با همت این جوانان اجازه نداده‌ایم دشمن از خطوط قرمز ما بگذرد.